Alla inlägg under juni 2013

Av Felicia Karlsson - 29 juni 2013 17:09

Hej, jag ska berätta en grejj om en ovanlig dag på msp!!  Jag fick ett mail av stjälvaste msp-övervakaren ..   

Där det stog: Hej kasandra0909, Jag är msp-övervakaren och jag ville lära dig lite granna om rörande smileys... Men jag tännkte: --^^-- Det finns ju inga rörande smileys på msp.. ?? Övervakaren sa: Så de första jag ska lära dig är en smiley som kan visa din kärlek över din pojkvän elr ngt annat... Först gör man en sådan: * sedan en sådan: ( sedan ett: ;% pluss ett minustecken... Så blir det en sådan rörlig smiley   Bara igenom att göra dessa tecken:      *(;%- Ja tännkte: Kånstigt men när jag provade det såå:   ... Det funnkade ju faktiskt.. Och sedan fortsatte övervakaren att smsa mig i 3 veckor.. Men sedan.. Hördes han aldrig av sig!! :( Fasst nu lärde jag er samma sak som han lärde er så ett tips: Logga in elr registrera dig på moviestarplanet.se och tästa denna grymma ide' Ps: Ksk nt funnkar på alla.. :( Men bli nt syra då!! Lovaa!!??  Men iaf vi ses väl i nästa inlägg av min fantaskiska blogg Ps: om ni vill va mitt äkta hjärta av min blogg så berätta för vänner kusiner alla som ni känner elr kika elr klicka på Facebook.. Men hejjrrå kmr sakna er era småa nallar så snälla berätta om min blogg!! :)           / Feeliiciiaa .,.,., Msp: kasandra0909

Av Felicia Karlsson - 29 juni 2013 17:03

                      




                                      HEJ BAJSUNGAR!!!        

                                      Ä MÄ MAJA HA TRÖÖK!!!   

                             

Av Felicia Karlsson - 26 juni 2013 15:42

Häjj idag va ja mä världens bäzta Natta!! Min älskasde lilla bäzza!                                                   

                                                               Ja vi ses väl då? Elr vänta först ska ja och Natta chatta!! Kölla och kömmentera 

Jag: Tjenna bezza!!                                

 

Natta: Tjenna bezza!!  

 

Jag: Va görru? :)

 

Natta: Inge dd? Mst dra hejjrrå :(

 

Jag:Inge ok hejjrrå! :(            

 

Natta:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards